close



說什麼呢...

...........................................................




與ki約了今天去行cwb~*
sogo大門等...

mtr出左sogo之後狂兜圈,就係兜極都唔到大門...
最重要既係ki部電話咁岩拎左去整(有糗事爆料~哈哈)
結果最後我兜左好耐先返到出去呢~太耐無行sogo就係咁咖啦~唉~
跟著我去到大門又見唔到佢呢~真係奇*
好彩佢都識得搵公共電話搵我...

我地由地下行到14樓再落返地庫...
估唔到sogo入面有wedding planning哩~仲好豪華tim*


跟著去左隔離間商場...
我見到有部相機好cute><



隔左一陣,呀廖打左黎,原來佢都黎左cwb!!
我和ki過sogo搵佢,點知再打俾佢佢竟然已經去番我地頭先行的商場~
撞唔到就算啦><
行街*


行畢了,蹉跎了一會,ki提議去她家,
結果,去了。
搭2a回箕wan原來都好快呢*
坐左陣,發現唔見左個相機......套~
唔好以為咁係好小事,其實對我黎講已經好大鑊!~
所以,我扯了ki陪我去天悅搵...
點知搵唔到,不過其實都已經有左心理準備,但都會失望咖嘛!
ki仲要不停咁話,你抵死啦,叫你唔好影又要影!
算,你唔明白我心情,而我都明白你性格~
打包八爪魚丸去ki家食~果然有得食心情都會好番d wor~


ki屋企真係好掂,勁靚~
佢有好大間房,但係佢要仲話唔覺大wor~服你...
幫佢畫要拎去比賽隻馬,好難畫哩...
ki話贏左分一半俾我哩><*


ki家*

六點幾走了...


其實今日都幾黑仔,
仲要加埋天氣唔好,
所以今日行街心情都唔係好好咋*
下次要晴天行街!


p.s行cwb經過一間服裝舖入面有好多胡桃夾子!!!!好想要哂><
arrow
arrow
    全站熱搜

    windywylo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()