close




看到窗外的天空
能讓我想到好多的事...

下一秒想到時間總是那麼的不夠用
再下一秒想到我的願望甚麼時候會實現
再下一秒想到我所愛的所有人
再下一秒,眼睛痛了。

...............................................

約了嬋嬋跟yuko去灣仔食壽司...

點知我去到先接到電話~要遲到一點先到哩*

冇辦法啦,唯有想辦法打發了這空出來的一小時><


走了好久,出了不同灣仔地鐵站的出口,
看到了一個籃球場,好熱鬧,
第一時間想到你會否在入面?!
機會甚微,因為你都不是專攻籃球,
好難會在這裡比賽呢>u<


去了一間叫明將的壽司舖食迴轉壽司,
未見過的都照樣擺落肚,yummy*
我總共都有吃了十一碟,最後那碟饅魚壽司好難食wo,同我想像中差好遠~
咁三個女仔食壽司實講女仔經,
我地三個居然仲提到心目中既男仔><
大家都好坦白呀,講哂d秘密俾你地聽,點算*
黎呢到食壽司好處係可以坐足成日,兼夾任食唔貴,一個人都只係四十幾ja,抵到笑*
下次一定要再黎~



三個女仔返屋企發生糗事..
唔講!
arrow
arrow
    全站熱搜

    windywylo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()