close



..........................................




避什麼,不就拍一張嘛
搔頭那位是蕭生
蔡小姐
蕭生+章生+彭生

最近鏡頭穿黑白衣那位不就是paul生囉!頗上鏡吧

章生又避過了,黑白間條衫那個

楊生手上的冰呀,好想嚐,最慘喉嚨痛><

好晚才走~




早上10點多玩到晚上6點多呀!
海洋公園就像迷宮,沒有地圖都不知要蕩到那裏去了~
4點幾果陣陪蔡小姐去玩旋轉木馬,玩左3次,撞到嬋嬋佢地,一齊影左張大合照。跟著同嬋嬋佢地一齊行,去玩兒童王國既火車,又撞到班男仔,撞左好多次喇~今次我就影相啦haha!
狂避鏡頭囉你地,我一定會影到咖!

之後再去玩兒童天地既摩天輪,同嬋嬋佢地交換相機互影合照,再去兒童王國既跳樓機,齋影合照,唔玩,請班男仔幫我地影,唔該哂個工作人員借個位俾我地影~*

再搭纜車上去玩過,bobo和呀欣走左,飛奔過去玩過,玩到成身濕哂,衫和褲都濕得好犀利。6:30冇纜車搭落山,要搭免費穿梭巴士888號,個no.好型!

落到山下一齊狂沖馬路(係冇紅綠燈果類)沖左三、四條,冇計啦,都冇馬路過,我地幾個好瘋狂!!搭77去筲箕灣轉82返去,8點幾先返到去。


巴士d冷氣好凍呀,件褸仲係濕左,仲凍~


...........................................


電話響起了,
偏偏在我最不想你打來的時候響,
我把聲沙啞得很,幸好接電話前飲了啖水,
你聽到我的嗓子都不會太沙
不過接到你的電話很驚訝,
畢竟你都很久沒打來了




+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

咁巧既,你都病左。
聽我講,食蘋果會好好多咖,試下啦
包你冇睇醫生咁嚴重
話說我今日都差d俾呀媽捉去睇醫生><


arrow
arrow
    全站熱搜

    windywylo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()