close
2007-12-21(補打)




今日係聖誕聯歡會。。。
代全班送了張聖誕卡給Miss Tang,她笑得很燦爛哦

可能太早喇,對成檯食物都唔係好好胃口。

抽聖誕老人公仔抽唔中我,算啦



睇sing contest,禮堂好迫.....

今年果批人唱得一般啦,不過歌王唔掂啵!


放學之後~唉,唔講啦,搞到好麻煩*

.............................................................


返屋企玩爸爸尋日送給我那部電話,多謝爸爸**
不過有好多電話要入返落去呢
棗紅色的光滑表面,螢幕閃爍著我喜歡的背景圖案
怎麼爸爸你連我想要什麼款的電話都知道呢
爸爸我好愛你呀*
arrow
arrow
    全站熱搜

    windywylo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()