close
天階夜色涼如水
夜深,
天空似是換上了一幅幽暗的油畫...


..............................................................



聖誕節大了呢!
櫻子長大了幾個碼哦~依然咁可愛><




ORZ~就黎考試喇,我都未溫書囉,真係博拎最尾咩!


最近搞緊部NDS呀,DOWNLOAD D game真係煩死我喇,爸爸又係咁催住我down d game俾佢玩,直頭玩死我囉><


好彩有阿paul大師和Tc大師教路(阿paul大師教得好詳細),最後都係搞得掂既><
不過我點報答你地好?對你地好d啦XD





BOXING DAY都要整到人地喊,你過唔過意得去呀?!



要快點到小學聚那天嗎?
arrow
arrow
    全站熱搜

    windywylo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()