close

主人家天台上空哩。


................................................................
woo~
今日同小學同學聚埋一齊bbq哩,要知道好難得有d咁既機會咖嘛!
不過我足足遲左1個鍾到呢(本來說1點的)
咁我梗係有打電話啦,唔係真係離譜到乜咁~*


結果喺西灣河mtr等人黎接我~估唔到搵左兩個大隻佬落黎接我,好怪囉><
上到去原來夾埋我都係得6丁人,三男三女...
陳景x屋企勁多貓狗,一隻叫豆豆、小吉(俾陳錦x改名做小Q)、波子仲有2隻貓唔記得叫咩名...
我記得入到門口果時以為有隻公仔狗撲埋黎~嚇死我...點知原來係隻真狗泥咖,超可愛*
小吉同陳錦x人狗情未了><


等到3點先開始透爐,都係得6丁人...
原來今日既主人家去了英國讀書呢~超厲害*
跟著就燒下玩下傾下咁去到5點呀莉同佢個fd就黎左啦~
佢兩個好驚狗呀,於是我同寧寧就開始引開狗狗。。。
點解呀莉會講咁多粗口?
我抱左小吉入去客廳沙發到哄佢zzz,點知真係俾我哄到佢睡了哦(其實佢之前已經俾寧寧哄到睡了一次呢)


6點左右就有好多人上左黎lu~
跟著一批係客廳到玩,一批出天台傾計,我和寧寧到係天台傾計+食野...
而uncle就一直係旁邊幫我們燒東西食,寧寧說他當了五星級大廚~呵呵*
結果我6點幾就走喇,臨走前同陳景x影合照,他說他快要回英國了,所以要拍照留念(拍出來的相我還未看呢~但係果時我牙痛,一定笑得好難睇><)
跟著就送左我落去搭82返歸...好彩佢都識搵話題講喎,如果唔係1男1女呆企係到等車(佢陪我等的)又冇交流咁真係好尷尬><
但係佢個人實在太鍾意玩我喇,呢個係一個好重要既問題...唉~
我的樣子真的沒什麼變嗎?不過...高了啦~

今日玩得好開心,再聚哦*
(其實今日仲有個人話黎但係我早走得濟見唔到咖~蔡子x囉,聽講佢打籃球所以高左好多)

(後補照片...)



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
笑是最重要的,
什麼時候,
什麼場景,
就算哭也要笑著。
哭只會令人心酸,
笑卻能把歡樂帶給人,
所以一定要笑。
每天也要笑很多遍哩。



arrow
arrow
    全站熱搜

    windywylo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()