close
今朝九點幾就出左去...
太古MTR和嬋嬋集合,yuko去左買戲飛~我地去睇我們這一家唷~嘻*


.............................................................


點知我地去到康怡搵唔到yuko呢!嚇左一跳...
原來佢大頭蝦去左ua呀!!!
結果我和嬋嬋去買飛等佢~竟然全場full哂囉,但真係咁岩又有4個位剩,呵~

4號院(成日睇戲都4號院既?!)
入到去都已經開始左lu~
無買薯片入去睇呀>< 蝕左...

最尾果part好感人,yuko話佢想喊...我都有少少想咁啦xd


睇完之後諗左好耐就終於拍板去cwb~
yuko話佢好想去apm,下次陪你去>3<

跟著我地去左時代玩香水.....

行到兩點半左右去食自助餐,食左好多野都係$38咋,好抵!
不過我玩game輸左,吃左最多wasabi壽司哦*(都唔係好辣)
最後去筲箕灣街市買聽日家政整蘿蔔糕材料~我對新鞋呀!!!

好多謝嬋嬋和yuko陪我走了一整天,人生好美好呢~*



arrow
arrow
    全站熱搜

    windywylo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()