close





愈好
愈要懂
得怎麼樣
去感謝



....................................................





病後復課第一天,無得頂!!


今日萬事逢凶化吉...



一.ih雙堂,無做hw~點知老師無返...


二.va雙堂,全班最快畫完個稿,miss又讚了幾好*


三.化學雙堂,wow輪到我地坐第一排,咁岩今日用power point教書,我地唔使左走右走就  位,正*


四.maths無帶工作紙,無啦啦呀sir又話趕時間唔講住,免罵*




咁仲唔算有運行算咩呀?



最開心都係miss讚了我畫的那幅稿,其實我自問都畫得幾好呀><
至少我好滿意*


arrow
arrow
    全站熱搜

    windywylo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()