close

07th ,February,2010

 

DSC02731.JPG

 

很難想像一個年僅數歲的小孩被用以粗口對待是怎樣

更難以去想像一直過著這樣生活是怎麼樣的歲月歷程

那雙水汪汪的眼睛那盪漾著無辜的臉龐在我腦海

揮之不去。






你可以告訴我,你長大後會成一個怎麼樣的人嗎



.......................................

 

 

 

今朝明明預早左時間出去補習架,點解都仲會咁趕架!!!!!!!!><

好彩o係夠時間之前交錢,得左。

(其實好似應該係過左交都無問題架wor)


補習期間居然分心忖一陣無雨既去買返件衫先.......


傾盆大雨。。。。。


想點啊我好難得先想去買衫wor咁黎潑我冷水!!!!

仲要係遊盪左半個鐘之後依然都咁大雨!!明知我聽日要返去補英文都好down架啦使唔使雪上加霜落足成朝wor

睇個勢都係唔會停喇所以我打定輸數返屋企。

好啦搭車之前去左零食物語兜個圈買左兩包甘栗做食糧.....



返到屋企就有年糕蘿蔔糕食啦我就知道嫲嫲的作品永遠是最最最最好味的>u<

食完之後就痴揮春lu~

嫲嫲做指揮我就行動

完成左之後好有成功感,同埋原來痴揮春都有好多學問架!!!

 

DSC02737.JPG 


DSC02729.JPG


 


痴都痴左我個幾兩個鐘啊~~!


arrow
arrow
    全站熱搜

    windywylo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()