close



我今天
不得要大叫一句”很悠閒啊!!!”

..............................................*




 



每日既一字真言~曬......
正!!!!!


今日上堂,咪咪和嬋嬋同我講左句”你生日會有好大驚喜”
好無厘頭啊!!!!!
之後落堂我再問返,嬋嬋就話”你生日一於玩大佢!”
套套下口風知道好似要去燒烤哩,都係唔問到生日先有驚喜><


生物堂見到種孢子(菇?)好似細細個食既明治朱古力啊,就係上面一截粉紅色,下面一截啡色個隻~!
我細個好鍾意食架,不過就嫌貴....
唔知而家市面上有無得賣哩*



走啊走,
攞著盆新鮮出爐熱辣辣既pizza,
再加上似焗爐既天氣,
問你熟未~哈!


















++++++++++++++++

我就好像一棵太陽花,
哪裏有陽光,
我就跟著走到那個地方;
要是那天沒有陽光,
那麼我的精神都一迸和太陽私奔了

++++++++++++++++

arrow
arrow
    全站熱搜

    windywylo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()