close

03rd ,February,2010

 

class photo b.jpg  

 


看這群相中人

是嘛?!





連續的收到不少記念冊

我終於有得派啦不過其實咁大反應做咩wor...

俾你地填format咁填你都悶啦依家有得自由發揮咪仲好!!

講真,我本紀念冊一d都唔平架!!!!重點係我覺得d紙質好靚,靚到連我都想寫埋一份>.<


...........................................


係啊我上午沒回

入門就被一隻好肥大既豬攬著jor又有人叫豬先生又走左過lei度遞張紀念冊俾我..

wa一時間呆左。。。。做咩wor我又唔係病到五顏六色好耐都無返未至於咁受歡迎吧

不過其實我有d感動架hahahaha


收到豬小姐豬先生的紀念冊(放心啦你的確係第一張)

好快好多字(第二日就俾返我啦)

............................

好啦,luncb喇,睇野去!!!

係豬先生張紙先...睇到第一句已經笑左出黎啦哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

不過唔睇真係唔知你對我個印象 (我信你無老作架)

不過睇落d字好似真係唔多掂會甩色bor

另一張睇到一半就已經睇唔落去啦真係太感動

太久沒有朋友會令我會感動到眼濕濕啦


..............................


好啦放學竟然同我落雨!!!!

好啦我仲要咁岩無帶遮

好啦都未算最差低處未算低

見到前面斜路有兩位XY小姐一把遮

我見到佢地擰轉面jor一下明顯見我係後頭


上前,halo!

無啊,係無野發生。
(cc縮縮)

係咪講緊秘密我唔聽得架?!

呃.........少少啦

  (寂靜)

M.........咁我行先啦有D野趕住要做haha.......

呃。好丫




哈。原來佢兩個係我所謂既親朋密友。

arrow
arrow
    全站熱搜

    windywylo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()