close

20th ,May,2010
IY3.jpg

 


終究過去了

面前等著我的是悠長假期


呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!玩啦go~


.......................................................


是我的日子了


先來一客雜記吧


一、母親節  是近幾年來過得最開心又簡單的一次呢  而且蛋糕一級棒

二、完會考後第一日就去左Kath屋企玩lu

      首先梗係要去買午餐~係已經幾年無食既kfc 感覺一般 話時話大家都係少D啲去因為之前有朋友做過 入面廚房好無衛生  聽講仲話拍得住後巷 食野之嘛唔好搵命博 >u<

  之後嗰日去旺角~我去下午三點拎碟而kath就去買化妝品

  三個字講曬~攰死我><

三、上面嗰點提到我去下午三點拎碟~係啊無錯!我已經買左CHEER演唱會全紀錄啦!!!!!!!!!

  承惠真金白銀二百幾....

  預購禮品係明信片~老實講我真係幾失望架因為神秘預購禮品噱頭好吸引

  雖然係咁不過睇到內容就覺得好抵LU~但係我嫌香港場太少出現而且歌唔夠豐富啊!

  但係無睇過真係會後悔XD


arrow
arrow
    全站熱搜

    windywylo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()