close

31th ,March,2010

blog.jpg



 又一天。

明天後天

還有很多的天天



....................................................

 

 


今日周圍捉人影相.......連有d以前識落但最近一兩年無咩交流既搵我影相係最窩心♥

 


DSC02836.JPG
<---好過之前影個張多多聲啊~哈!




DSC02844nd.jpg

<---carmen chan招牌動作,點可以唔整?!


DSC02866nd.jpg

<---佢啊佢啊走埋黎哥時仲特登同我講話︰我同你中一同班過架你記唔記得我地識架??!
    真係丫,我記憶力差姐邊會真係差到咁啊雖然我地真係好耐無見


 

DSC02834.JPG

<---哈最右邊哥個呢仲話呢張影得佢唔靚wor,其實好靚啦!!



DSC02871.JPG

<---幾經辛苦先影到呢張><


DSC02855.JPG 
<---哈佢揸機自拍已經好難得啦


DSC02881.JPG

<---wa呢個真係呢...哈哈要相關人士先知咩事



DSC02898nd.jpg

<---放學三人組留影~真係好值得紀念啊


仲有好多多多多多睇下有無得下回續~

 

 

 

▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼



嗯,無錯今日真係最後一日係呢個我完全無歸屬感的學校入面生活的最後一日

不過無論有幾多不滿

佢始終係盛載我五年的回憶的地方,或多或少都有D不捨筲東學生的身份。

咁就五年啦,猶如走馬看花*

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    windywylo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()