close

04th ,July,2010

 

好攰呀。

 

 

 

 

 .............................................................................

今日星期日。

係呀又係我好討厭ge星期日

今日仲要出門迫!!!!!!!!!!!!!!!!!!

算啦念在天氣晴朗又係做有興趣ge野咁迫一陣地鐵都接受到

 

重點黎啦...

我見到一隻貓喺走廊然後我敲門引左佢出廳

其實本來遠睇我以為係阿積點知當佢走出黎一刻我已經知道佢唔係,係上次有一面之緣ge芋頭wor~

不過唔緊要結果有一位老師(?)出黎見到話原來佢唔出得廳架因為污JO

係喇之後抱返入去

然後過左一陣終於見到積女啦超級可愛的傢伙而且依然咁聽話

可愛到...連我都唔記得要除鞋就跟佢行左入房XDDD

然後bon sir俾左d乾貓糧我放喺手上喂佢食~新體驗呀XD

彈.........

時間匆匆又過~又落堂啦~不過bon sir爆左一句話我可以出去繼續同阿積玩...我突然間就好high喇HAHAHAHAAA

結果我居然玩左有兩個幾鐘

最後我成功氹到阿積訓著不過芋頭就...精力依然充沛orz

不過兩個鐘絕對唔係白白浪費~至少我摸熟兩隻貓咪ge習性同領悟到小小...小小...。

哈我真係好期待下次同佢再見面呀!!><

以下係.........偷拍呀....

 

 

 

 

 

 

 

 

littilecatt.jpg

 

 

 

 littlecat.jpg

arrow
arrow
    全站熱搜

    windywylo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()