close

06th ,July,2010

 

 

 

好煩好忙好累等等形容詞完全適合套用在我身上

我這種狀態就正正是<心力交瘁>的表表者。

 

................................................

 

今日完全不在狀態連練歌都禁唔好粒音...走神走得好厲害好慚愧。

老實講,我好怕自己又再用逃避去處理目前面對既事

由我今日踏出E&L大腦就一直灌輸逃避啦逃避啦逃避啦

連我都忍唔住問自己︰喂~你今日搞咩呀!!!

END

 

 

積.jpg

 

今日阿積問我
「點解你要傳染我」
結果牠今天不跟我玩。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    windywylo 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()